نفاق جسد



من جانب عينه ينظر حيث تتراقص على دقات الطبله
تتمايل فى خشوع وكأن الدقات تأتى من داخلها
فى مكانه يجلس مشاهد من بعيد
يملئ عينه بجسدها المثير
يغتال هزات الجسد العارى
يقتات من رعشات تلعب برجولته
وعلى البار يطلب ويسكى اخر
ومذيدا من المذه

وعندما تنتهى رقصتها
وتموت أصابع الطبال فى سكوت
تأتى وتجلس بجانبه
يبتاع لها مشروب
وفى سكون وبإبتسامه صفراء يتفقا على الثمن
ويأخذها لغرفه فى أعلى الخماره
ويأخذ من جسدها ما دفع فيها
وتعطيه على قدر ما دفع لها
وينتهى من اثبات رجولته سريعا كما بدأ
وفى قرف يتركها جسد مسجى بلا قيمه
جسد ينتظر من يدفع المزيد
وبلا اهتمام يرتدى ملابسه ويتجه للبار
يطلب كأسا اخر
ويشعل سيجاره اخرى
ومن ثم تنتهى ليلته
وينفض عنه عربدته
ويذهب الى بيته
الى حيث زوجته
وفى سرير الزوجيه البرئ
يلبس رداء الملائكه
ويغوص بجانب الجسد النائم

Comments

  1. أعتقد إن ده نتيجة إهمال مراته له ولأنوثتها فى البيت.مفيش راجل هيبص لبره إلا إذا كان محروم جوه

    ReplyDelete
  2. الاعذار كتير والنتيجه واحده

    ReplyDelete
    Replies
    1. على فكره, أنا متجوز بس ملقيتش اللى أنا عايزه مع مراتى وحياتى كانت نكد ولقيت نفسى باعمل علاقات وكانت كلها جميله وحياتى ماشيه وتمام ومفيش مشكله مع مراتى والبيت مستقر وعادى جدا

      Delete
  3. انا مش عارفه انا بكلم مين لانك ظاهر انونيموس ورغم انى مبحبش اتدخل فى حياه حد الشخصيه الا انى ليا ملحظه على كلام حضرتك

    لو مش مرتاح مع مراتك يبقى توجهها, تقولها انت عاوز ايه بالظبط منها, تحاول مره واتنين والف, هى دىى شريكه حياتك والمفروض ترضى بنصيبك

    اما عن علاقاتك خارج الزواج فده يرجع ليك لكن الراجل المتزوج اللى بيعمل علاقات خارجه عن الوةاج راجل بيشجع التجاره بالجسد, ده انت محظوظ انك راجل يعنى ربنا والدين والقانون مديك الحق انك تتجوز تانى ... على الاقل مراتك الغلبانه تكون ليها اختيار تعيش معاك او لا لكن انت اخد منها حق الاختيار ده وهى عايشه مع واحد خايم فاكراه ملاك

    ارجو ان كلامى ميدايفقش, انت قلت شئ شخصى وانا علقت عليه

    انا لما اتجوز... قريب انشالله لو حسيت فى لحظه ان جوزى بيخونى هطلق !! لانى عندى كرامه ومستحملش ان جوزى واحده تانيه تلمسه ولا هو حتى يبص لوحده غيرى ! امال لازمته ايه الجواز

    ReplyDelete
    Replies
    1. يوووه..وجهتها كتييير وبرضو مفيش فايده.هيا مش مصريه ده أولا ولما إتجوزتها مكنتش عارف عقدتها النفسيه الأزليه وهى إنها بتكره أبوها جدا لأن أبوها كان سكير وبيضرب أمها وكان السبب فى موت أمها.وبرغم إننا متجوزين لأكتر من عشر سنوات إلا إنى شايل من دماغى فكرة إنى أطلقها علشان خاطر الاولاد وكمان لأنى بحبها وبعشق جسمها وبحب الجنس معاها أوى لأنها زى الغزاله وبستمتع معاها وهيا كمان برضو .لكن المشكله إنها مش بتحب الجنس كتير ومش بتحب تعمل حاجات فى الجنس أنا عايزها واتحايلت عليها بس مفيش فايده

      Delete
  4. بتهيألى معلومات شخصيه اكتر من اللازم!!

    مش هقدر افيدك !! انت غالبا مغترب او مهاجر فى دوله اجنبيه ومتجوزه والقانون بيمنع الجواز بأكتر من واحده اعتقد حلك الوحيد لو انك قاعد قانونى فى البلد انك تتطلقها وتتجوز واحده تريحك !

    ReplyDelete
  5. معلش آسف إنى دخلتك فى مشكلتى...أنا قاعد قانونى طبعا..بس مقدرش أطلقها عشان عايز أشوف أولادى كل يوم وكمان أنا بحبها ومتعاطف معاها..هوا فعلا القانون بيمنع الزواج بأكتر من واحده..لكن ممكن أعمل علاقه زى المتزوج مع واحده غيرها فى نفس المدينه (اتجوزها بعقد جواز من المركز الاسلامى) عشان يبقى حلال وخلاص.وأبقى رايح جاى بينها وبين مراتى الاولانيه عادى جدا.أنا قدامى واحده مش جميله مسلمه ولكن يبدو أنها شرهه جنسيا بس أنا متردد لأنها مش جميله بصراحه كشكل

    ReplyDelete
  6. انت من حقك تتجوز مسلمه او مش مسلمه ولو ناوى تتجوز لاسباب غريزيه مش اكتر يعنى عشان تشبع رغباتك يبقى لو اتجوزت واحده مش مقتنع بيها هينتهى بيك الامر انك تخونها !

    انا من الناس اللى مؤمنه ان شخص واحد يكفى عشان كده مش هقدر اقولك حاجه تنفعك لكن اتمنالك من كل قلبى السعاده فى اى شئ تختاره

    ReplyDelete
    Replies
    1. أنا متشكر وصدقينى أنا أرتحتلك أوى . طب ممكن نبقى أصدقاء؟ ونكتب لبعض عالايميل؟

      Delete
    2. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  8. أنا بعتذر عن أى كلمه كتبتها إمبارح,بس ممكن أعرف و أتأكد هل إنتى مرتبطه أو مخطوبه أو متجوزه ؟؟أنا أعتقدت إنك مش متجوزه فهل إعتقادى صحيح؟

    ReplyDelete
  9. لو سمحت.. المدونه ليس لها علاقه بحياتى الشخصيه

    ReplyDelete
    Replies
    1. فعلا المدونه صفحه عامه.طب ممكن نكتب عالايميل أو نتكلم على سكايبى لو سمحتى طبعا وأكون سعيد؟متخافيش

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Life As Faith

إذا السنين تعود

خواطر قلباً تائه